wyrneck

2015-09-29
21:41:08

Jag är inte tillbaka

För över ett år sen skrev jag ett inlägg här sist. som så många gånger innan så skrev jag att jag skulle bättra mig och börja skriva mer. Som så många gånger innan så gör jag inte det. Som med så många andra saker som jag säger att jag ska göra så blir det inte så. Det handlar inte om att jag ljuger, utan att det bara inte blir av. Jag lägger för stor press på mig själv, insirationen försvinner, har ingen aning om vad jag egentligen vill göra med min blogg, eller någon liknande anledning. Därför tänker jag inte säga att jag ska bättra mig, att jag ska skriva oftare och att jag är tillbaka. Jag vet att om jag gör det kommer jag inte skriva här något mer på minst ett år. Så detta är mer som en hälsning till er som på mågot magiskt vis hittar till min blogg, jag vill bara säga att jag lever.