wyrneck

2010-08-30
21:13:32

Nu var det länge sen :O

Har inte skrivit sen i fredags, och jag har faktiskt gjort någonting fantastiskt!!
Jag, Jenny Karlsson, har set Toy Story 3 i 3D!!!!



Den var underbar! En suverän film som verkligen väger upp till förväntningarna om man har sett 1-2an! Det fanns så många underbara scener i filmen som man både skrattade och grät till. Det jag tycker var det enda liiiiiila negativa var att jag i efterhand inte kan komma på en enda låt som var med i filmen :(

Men den var underbar ändå x) Älskar verkligen Toy Story, jag är uppväxt med dom filmerna. Jag har tillochmed en egen Buzz :D

Sen var det lila negativa under helgen att jag var tvungen att bli sjuk :/ Men jag såg verkligen fram emot filmen, annars hade jag inte ens brytt mig om att komma på en enda lektion i fredags x) Kändes som att hela kroppen var en degklump :S Huvudet och näsan tänkte explodera xD Nu är det bara halsen som gör revolt :P

Men nu ska jag tvätta bort sminket, burra mer mig i sängen och knarka halstabletter och hoppas min hals är snäll imorn :)

God natt my little friends ;* // Wyrneck