wyrneck

2010-09-30
18:16:08

RAAAAAWWWWRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

Just nu sitter jag och har så satans ont så jag vill knappt röra mig, och inga pengar på mobilen!!!! Helvetes-fitt-banken tycke att dom skulle ta bort mitt konto för att man inte kunde ha kort till den av nån jävla anledning, så då fick jag ett nytt, men i självaste satans helvete att studiebidraget åker direkt dit då? Nej helvete heller, de for till mamma, så nu får jag 500 nån gång imorn och 500 nån gång nästa vecka. SÅ DÅ FÖRLORAR JAG 50 KR SOM JAG RÄKNADE MED ATT JAG SKULLE FÅ SÅ JAG SKULLE KUNNA BETALA FÖR PAKETET!!!!!!

Inte nog med att jag för tillfället är lättretlig av naturen, då ska den där jävla gubben som sitter på sina jävla moln jävlas också! Fyfan!

Bara för att jag såg ut såhär tidigare idag...

Ni får ursäkta mitt dampanfall, kan komma fler inom den närmsta veckan, men det får ni fan stå ut med!

ARGH!!!



Wyrneck is Mad!!

Wyrneck is out, playing WarioWare och hoppas på att nån vill ringa ikväll så jag blir på bättre tankar!!!!