wyrneck

2013-07-15
12:35:27

Offline again

Nu har jag varit ganska off igen. Vet inte riktigt vad det beror på, tror jag är bättre på att blogga på vintern faktiskt! Men men, liten update;

Har nu jobbat två veckor på, hör och häpna, Strömsunds Ungdomsgård! Ja, vi har en ungdomsgår som är öppen flera dagar i veckan! Dock väldigt folktomt, men det kan man väl ändra på! Har nu slutat jobba där då det var ett två veckors feriejobb bara, men har sagt att jag kan jobba där frivilligt eller vad man ska säga bara för att få fart på stället, så vi får se vad framtiden har att bjuda på ;)

Jag ska till närcom om 9 dagar! Jag dör av längtan, stress, pepp och ångest! Mest längtan och pepp då förstås. Jag ska nämligen cosplaya X-23, men hennes skor och peruk har inte kommit hem ännu (eller böckerna, beställde samlarböcker med hennes serietidningar som beräknas komma hem på onsdagen då vi åker, håller tummarna för att de kommer tidigare). Annars så ska jag också cosplaya Colette från ToS och Winry från FMA! Så lite blir det ju ändå :D

Funderar dessutom på att försöka lägga upp mer videos på min youtube, ska leka runt lite och se om jag kanske kan börja försöka lägga upp covers (då det finns överdrivet mycket karaoke/instrumentala versioner av diverse låtar, så why not?)
Kommentera om jag borde göra det, och i så fall, förslag på låtar!

Hugs and kissies!