wyrneck

2014-09-03
17:34:32

Woah!

Musiklistan jag höll på med nyligen var inte alls så intressant som jag trodde! (jag brukar generelt bara kolla de första frågorna och låta resten bli en överraskning den dagen jag skulle svara på den! Men vart så opepp halvägs in och tänkte att jag kan svara på den senare, det har ju bara gått en vecka sen jag svarade sist... Eller? Visar sig att jag har varit helt inaktiv på bloggen under HELA AUGUSTI!!! Sedär sedär! Men ska försöka ändra på det! Så till att börja så ska jag göra en annan musiklista! Fast den kommer jag svara på hela nu på en gång istället! Så, let's go!

Opening Credits: Washed By The Water - NEEDTOBREATHE
Waking Up: We're Best Friends - Hans Zimmer (Amazing Spider-Man 2 soundtrack)
First Day At School: Justin Case - Dunderpatrullen
Falling In Love: Quasimodo - Lifehouse
Fight Song: Crimson - Otherwise
Breaking Up: Trade Yourself In - Shinedown
Life’s OK: POWERLESS - Linking Park
Getting Back Together: Day Three: Pain - Ayreon
Wedding: For Great Justice - Dunderpatrullen
Birth of Child: Wonder - Lauren Aquilina
Final Battle: Crash And Burn - Lifehouse
Death Scene: Soldiers - Otherwise
Funeral Song: Welcome to the Circus - Susumu Hirasawa (Paprika soundtrack)
End Credits: Chop Suey! - System Of A Down


Sådärdå! Sen hur pass bra varje låt är till varje kategori är väl en annan fråga! Tror dock att "filmem om mig" skulle ha ett awesome soundtrack!