wyrneck

2013-02-26
21:33:00

Ehrmagherd! Cosupulayu!

Jag funderar väldigt starkt på att göra något som jag är emot. Jag är inte emot att någon annan gör det, självklart inte, men det är inget jag egentligen vill göra själv. Jag tror nämligen att jag ska köpa en cosplay! Jag vill egentligen göra den själv då det dels är billigare och dels så kan man vara stolt över sin skapelse! Men eftersom att jag inte har varken symaskin eller skills när det gäller att använda en, tror jag faktiskt att jag ska köpa den cosplayen som jag är som mest sugen på att cosplaya, Gasai Yuno.
Det skulle dock vara underbart om någon cosplayade Yukkii, så jag har någon att jaga/jaga bort alla från! *Fniss*

Nä men skämt å sido, har hittat hennes kläder, ett par rosa linser och så ska jag sprayfägra mitt hår rosa! Det enda jag inte riktigt har hundra klart är hennes dagbok/mobil och vapen... Tror allt jag hittat nu iallafall går under 1000-lappen! Awesome!